Sweet Leopard - Wild Ride Hot Night

|
Sweet Leopard - Wild Ride Hot Night

Milí třicátníci a výše, popř. nadšenci jakéhokoliv věku, kteří mají rádi "osmdesátkovou" klasiku! Nesmutněte, že se hudba přetransformovala pouze do žánrů, které jsou zrovna v módě, protože spousta mladých kapel se ke stylu starých dobrých časů navrací. Jednou z nich jsou i ostravští Sweet Leopard, kteří nyní vydali své debutové EP Wild Ride Hot Night a chystají album, které má vyjít koncem tohoto roku.

Na třech skladbách, které toto EP nabízí, vás hned na první poslech zaujmou chytlavé melodie, které téměř vybízejí k tanci nebo popřípadě rytmickému požduchování v kotli pod podiem. Není to ovšem vše, na čem je hudba založená. K éře glam-rocku, ke kterému se tato čtyřčlenná parta hrdě hlásí, patří bezesporu i texty nabité energií a divokým způsobem života - však si zkuste laicky přeložit "Fuck Fuck Yeah!"

Na tomto EP mne nejvíce zaujala první skladba pod názvem "Fuck That Bitch", ve které nechybí výrazná melodická linka, ani kytarové riffy, které jsou místy až heavymetalově zabarveny. To ovšem neznamená, že další dvě skladby "Dr. Rock" a "Old Good Times" jsou pozadu. Naopak skvěle doplňují komplexnost EP a balada na závěr výborně uzavírá trojici různorodě koncipovaných melodií.

Pokud patříte mezi skalní fanoušky klubové scény, je vysoká pravděpodobnost, že se se Sweet Leopard ještě setkáte osobně. Kapela totiž četně koncertuje po celé republice a osobně mohu zaručit skvělý hudební zážitek. A bez jakéhokoliv nadržování s klidem tvrdím, že náklady i dřina, které Sweet Leopard jistě investovali do své hudby, se jim ještě vrátí.

85%
Glam - Hard Rock
2013