Rock for People se převlékne - už tento čtvrtek!
Přátelé, již ve čtvrtek si budeme moci v deníčcích ke starému logu Rock for People dopsat výmluvnou zkratku - RIP, tedy "odpočívej v pokoji". Právě 7. dubna se festival kompletně překabátí: čekejte nový web, nové barvy, fonty. Zkrátka nový vizuální styl včetně loga. A to staré? To se za věrné služby stane "emeritním" členem týmu. Ti z vás, kteří se ve čtvrtek zúčastní re:launch party, mu mohou přinést i květinku či snítku olivové větvičky po chrabré bojovníky za lepší a pestřejší (hudební) svět...
Nejvýznamnější a zároveň nejviditelnější letošní inovací je kompletní obměna vizuálního stylu Rock for People. Autorem konceptu, jenž se týká i loga, je renomovaný pražský ateliér Dynamo Design, který do nové grafiky promítl nosné atributy Rock for People: zábavu, kreativitu, sdílení zážitků, rozmanitost, energii a v neposlední řadě emoce.
Nový vizuální styl nebude patrný jen na plakátech, na nových internetových stránkách nebo v outdoorové kampani: figury ve 3D i na boardech nápaditým způsobem zpestří prostor Festivalparku a budou dílem sloužit i jako originální navigace.
Těšte se!